logo 2016_20160226205047

Retour

Hoe te handelen bij:

 

·         Defect product.

      Ondanks dat wij de uiterste zorg besteden aan de kwaliteit van onze producten kan het voorkomen dat er iets defect raakt. Wij leveren onze producten met een fabrieksgarantie van 1 jaar op fabricagefouten. Onoordeelkundig gebruik en/of molest is hiervan uitgesloten.

Defecte goederen binnen de garantietermijn kunt u, ter beoordeling of aan de garantievoorwaarden wordt voldaan, aanmelden voor retourzending.

U kunt dit doen door een mail te sturen naar info@dekoptelefoon.nl onder begeleiding van:

  • uw naam- en adresgegevens,
  • factuurnummer 
  • per retour te sturen item de klachtomschrijving.

Na akkoord ontvangt u een RMA nummer met verzendinstructie. Dit dient in de doos met retourgoederen te pakken.

 

Na inspectie zullen de goederen gerepareerd, gecrediteerd of vervangen worden. De beslissing hoe de procedure af te werken ligt bij De Koptelefoon.

Goederen welke niet aan de garantievoorwaarden voldoen worden na emailoverleg met de klant en voor rekening van de klant al dan niet gerepareerd en terug gestuurd naar de klant of vernietigd.

 

·         Verkeerd besteld.

Producten in originele verpakking en zonder gebruikssporen kunnen binnen 14 dagen na aanschaf, voldoende gefrankeerd, worden geretourneerd naar De Koptelefoon Schoterhoek 2, 2441LD Nieuwveen.  Na inspectie kunnen deze producten worden gecrediteerd.

Het juiste product kunt u via de website bestellen.

 

·         Verkeerd geleverd.

Het zou kunnen dat er door ons een product verkeerd is geleverd. Wilt u dit dan per email aan ons melden? Wij zullen voor de juiste afhandeling zorgen.

 

 

Niet juist / volledig en of onduidelijk ingevulde formulieren alsmede niet voldoende gefrankeerde zendingen worden niet in behandeling genomen en vernietigd.

De artikelen dienen goed te worden verpakt en verzonden om beschadiging door transport te voorkomen.

De Koptelefoon behoudt het recht om de reden van retour aan te passen.